24 Ocak 2018 Çarşamba

Koray Avcı - Yanımda Sen Olmayınca Şarkı Sözleri

---------Sponsorlu Bağlantılar---------

Koray Avcı - Yanımda Sen Olmayınca Aslında bir çok sanatçı tarafından dile getirildi şarkı ama sözlerinde neler yok ki şarkının sözlerine bakacak olursak harika bir şarkı olduğunu söylemek az olmaz sanırım aynı zamanda zamanında sanırım yıldız tilbe ve azer bülbülde seslendirmişti hemen sözlerine bakalım bir

Yanimda sen olmayinca 
Bugün hiç tadim tuzum yok 
Üstelik çok huysuzum 
Tedirginim huzursuzum 
Yanimda sen olmayinca 

Gel yine basim belada 
Beni bul karakollarda 
Adim yazar zabitlarda 
Yanimda sen olmayinca 

Gel yine faili meçhul 
Adim polis telsizinde 
Insaf yok vicdan izinde 
Yanimda sen olmayinca 

Çikip sana geldigimi 
Anlattim anlamadilar 
Faili meçhul yiktilar 
Yanimda sen olmayinca.

---------Sponsorlu Bağlantılar---------

Yeni Şarkı Sözleri

Koray Avcı - Yanımda Sen Olmayınca Şarkı Sözleri
4/ 5
Oleh

Sen Değil Yeni Şarkı Sözleri Sana Gelsin !

Sadece mail adresinizi yazarak sizde en yeni şarkı sözlerine abone olabilirsiniz.