28 Haziran 2018 Perşembe

Berkay - Ben Sadece Şarkı Sözü

---------Sponsorlu Bağlantılar---------

Merhaba pop müzik adına Berkay - Ben Sadece çalışması ile sitemde yerini alıyor biliyorsunuz aslında Berkay bilinen sanatçılardan gel gel gel çok özledim çalışmasını bilemeyen var mı bilemiyorum ama ben eklerim anında gelişmeleri müzik adına biliyorsunuz hele konu Berkay olunca hemen eklerim sevilen sanatçı yeni single çalışmasına yer veriyor sitemizde bende hemen ekliyorum biliyorsunuz hemen ekledim sözlerini harika haraketli bir şarkı bir o kadarda romantik

Berkay - Ben Sadece Şarkı Sözü

Ne hakkın var sen ayrı ben ayrı böyle yaşanmaz
Yüreğimi alt üst edip gidersin dönmezsin yakışmaz
Ne kadarda rahatsın söyle bitiyor sa düşünmeyelim
Ben sadece sevgi istedim buymuş alın yazım

Kabus geceler bu işkenceler bilki yanına kalmaz
Emin olma sen bu kadar geçti yarına kalmaz
Kabus geceler bu işkenceler bilki yanına kalmaz

Emin olma sen bu kadar geçti yarına kalmaz


---------Sponsorlu Bağlantılar---------

Yeni Şarkı Sözleri

Berkay - Ben Sadece Şarkı Sözü
4/ 5
Oleh

Sen Değil Yeni Şarkı Sözleri Sana Gelsin !

Sadece mail adresinizi yazarak sizde en yeni şarkı sözlerine abone olabilirsiniz.