17 Haziran 2018 Pazar

İbrahim Meletlioğlu - Teslim Oldum Allahım Albümü

---------Sponsorlu Bağlantılar---------

Merhaba sevgili dostlar nasılsınız İbrahim Meletlioğlu - Teslim Oldum Allahım Albümü ile sizleryiz şimdi aslında ilahi gibi sanırım bende dinlemedim ama müzik marketlerde yerini alan tüm çalışmalara yer veriyorum buda onlardan biri zaman içindeki ilgiden memnun kalırsam elbette sözleri ve parçaları teker teker eklerim..





İbrahim Meletlioğlu - TESLİM OLDUM ALLAHIM
İbrahim Meletlioğlu - AŞIKLARIN SULTANI
İbrahim Meletlioğlu - SANA VARDIM
İbrahim Meletlioğlu - HU DİYELİM AŞIKLAR
İbrahim Meletlioğlu - EYVALLAH
İbrahim Meletlioğlu - RASULİ EKREM
İbrahim Meletlioğlu - DERDİMENDİM YARESULALLAH
İbrahim Meletlioğlu - RAST POTPORİ
İbrahim Meletlioğlu - a) OLMAYINCA 
İbrahim Meletlioğlu - b) OL GANİ MEVLA

---------Sponsorlu Bağlantılar---------

Yeni Şarkı Sözleri

İbrahim Meletlioğlu - Teslim Oldum Allahım Albümü
4/ 5
Oleh

Sen Değil Yeni Şarkı Sözleri Sana Gelsin !

Sadece mail adresinizi yazarak sizde en yeni şarkı sözlerine abone olabilirsiniz.