28 Haziran 2018 Perşembe

İsmail YK - Bana Yazık Değil mi Şarkı Sözü

---------Sponsorlu Bağlantılar---------

Merhaba yeni albümü içerisinde yer alan İsmail YK - Bana Yazık Değil mi Şarkı Sözü isimli çalışmasına yer veriyorum elbette albümün tamamını paylaşacağım yani tüm şarkılarının sözlerini sitemde bulabilirsiniz ama biliyorsunuz aslında ilgi durumunu ele alıyorum eklerken


İsmail YK – Bana Yazık Değil mi Sözleri
ellerimi bıraktığın o gün
Acımadan nasıl öldürmüştün
farzet ben bir yalanım demiştin
nasıl nasıl unuturum seni
ağlıyor yar içim ağlıyor
acılar kalbime vuruyor
çeken bilir ölümüne bilir
nasıl nasıl içim ürperiyor
canımda canımsın biter mi sandım
içimde çıkmayan tek canımsın
aşkım umudum tek dünyamsın
unutamadım birtanem
İçimdesin sen zaten
nolur bırakma beni

---------Sponsorlu Bağlantılar---------

Yeni Şarkı Sözleri

İsmail YK - Bana Yazık Değil mi Şarkı Sözü
4/ 5
Oleh

Sen Değil Yeni Şarkı Sözleri Sana Gelsin !

Sadece mail adresinizi yazarak sizde en yeni şarkı sözlerine abone olabilirsiniz.