17 Temmuz 2018 Salı

Haybe - Azad Et Şarkı Sözü

---------Sponsorlu Bağlantılar---------

yeni seslerden olarak biliyorum ama bilemiyorum belki ben tanımıyorum Haybe - Azad Et Şarkı Sözü ile yazımıza devam ediyoruz şimdi sözlerine bakacak olursak harika derleme olmuş ama elbette bakıyorum şimdi aslında önemli olan ne kadar beğenilmesi bu en başlıca kriter sanat hayatında başarılar diliyorum bakalım hayırlısı

Azad Et

Dudağın yolu kalbe düşer
Kelimeler söylenmek istemez
Bu sessiz yığın
Karanlığı mumla gölgeler
Yürek yanar akıl almaz
Azad et ruhumu, kaldırmaz
Zincirlerim kırılmaz
İzlerim kapanmaz
 
Azad et
Ben kere sen biz yapmaz
Su akar ama yolunu bulmaz
Azad et
Azad et
 
Masamda fazladan bir kaç kadeh
İntaharı düşünmedim değil
Üstesinden gelemiyorum
Aşkıma büyük sensizliğim
Azad et

---------Sponsorlu Bağlantılar---------

Yeni Şarkı Sözleri

Haybe - Azad Et Şarkı Sözü
4/ 5
Oleh

Sen Değil Yeni Şarkı Sözleri Sana Gelsin !

Sadece mail adresinizi yazarak sizde en yeni şarkı sözlerine abone olabilirsiniz.