15 Temmuz 2018 Pazar

Karagözlüm Ölesim Var Şarkı Sözleri

---------Sponsorlu Bağlantılar---------

Merhaba biliyorsunuz aslında Karagözlüm Ölesim Var şarkısını bir çok isim seslendirdi ama aslında ben patlatıyorum şimdi bombayı bu kadar harika okunur mu ahh ahh ablam eziyor sözleri eze eze seslendiriyor ve alıp götürüyor ağlama oduna giriyorum olmaz diyorum Hülya Evrensel Yıkıyor şarkıyı yazan acaba tahmin edebilir miydi bu kadar sözlerin can alıcı hal alacağını yok be abi işte neden içiyor insan etme bacı okuma böyle Rakının İçine Düşe sim var etme hemen sözlerini ve klibini yayımlıyorum umarım aynı etkiyi verir sizde de

Karagözlüm Ölesim Var Şarkı Sözleri


Kara gözlüm sevdalanmış
Kime dedim yar sana dedi
Sabaha dek uyumamış
Niye dedim sorma dedi

Gül kokuyor gerdanında
Beni görmüş rüyasında
İki kolun arasında
Ölem dedim yapma dedi yapma dedi

Dünyanın bir sonu var
İyisi var kötüsü var
Karagözlüm ölesim var
İnadına lan yaşa dedi


---------Sponsorlu Bağlantılar---------

Yeni Şarkı Sözleri

Karagözlüm Ölesim Var Şarkı Sözleri
4/ 5
Oleh

Sen Değil Yeni Şarkı Sözleri Sana Gelsin !

Sadece mail adresinizi yazarak sizde en yeni şarkı sözlerine abone olabilirsiniz.