18 Temmuz 2018 Çarşamba

Tuğba Yurt - Yine Sev Yine Remix Şarkı Sözü

---------Sponsorlu Bağlantılar---------

Merhaba pop müzik hayranları nasılsınız Tuğba Yurt - Yine Sev Yine Remix isimli eserine yer veriyorum ama biliyorsunuz hemen hemen her gün yeni çalışmalar yer alıyor sitemizde elbette sizin adınıza nette müzik dünyasının takipçisi olmaya devam ediyorum daha önce Emre Serin ft.Tuğba Yurt - Yine Sev Yine (Deep Remix) isimli çalışmasına nette yer verilmiş ama bu sadece kendisinin seslendirdiği bir çalıma olarak yerini alıyor nette hemen bakalım klibine ;


Tuğba Yurt - Yine Sev Yine Remix Şarkı Sözü


Bir düş, bir öpüş
Ama sonu hep bir çöküş
Korktum ama tuttum
Yoksa uçurum mu düşüş
Senden geçmedim ben
İstemedin verdiklerimi
Sana çıkan umutların,
Sonu daha gelmedi mi
Yine sev yine, yine öp beni
Belki çok zor geriye dönmesi
En iyisi bizdik, kabul etmeli
Yine yine, yine sev yine, yine öp beni
Belki çok zor geriye dönmesi
En iyisi bizdik kabul etmeli
Söz: Melda Gürbey
Müzik: Serkan Balkan
Düzenleme: Erdem Kınay
Yönetmen: Gülşen Aybaba

---------Sponsorlu Bağlantılar---------

Yeni Şarkı Sözleri

Tuğba Yurt - Yine Sev Yine Remix Şarkı Sözü
4/ 5
Oleh

Sen Değil Yeni Şarkı Sözleri Sana Gelsin !

Sadece mail adresinizi yazarak sizde en yeni şarkı sözlerine abone olabilirsiniz.