18 Temmuz 2018 Çarşamba

Uygar Doğanay – Bu Da Mı Yalan Şarkı Sözleri

---------Sponsorlu Bağlantılar---------

Son dönemlerde Uygar Doğanay ismini oldukça sık duyar oldum bende Bu Da Mı Yalan Şarkı Sözleri ekleme gereği duydum hemen eklemeye başladım bakalım hayırlısı illaki onunda bir dinleyeni vardır ama biliyorsunuz aslında sadece eklerim yani zaman içerisinde zaten ilgi görür yada görmez bilemiyorum neyse işte sözleri

Uygar Doğanay – Bu Da Mı Yalan Şarkı Sözleri
Sağda solda duyuyorum ,
Onu terk ettim demişsin.
Zaten onu hiç sevmedim ,
Dalgamı geçtim demişsin.
Seni tanıdığım güne,
Bin lanetler ediyorum.
Böyle yalancı birini
Nasıl sevdim bilmiyorum
Herşeyi bıraktım sana
Bu şehri terk ediyorum.
Ellerini tutmadım mı
Gözlerine bakmadım mı
Defalarca sarılarak
Aşkını haykırmadın mı
Bu da mı yalan
Sahillerde koşmadık mı
El ele dolaşmadık mı
Bizi ayırmasın diye
Allah’a yalvarmadık mı
Bu da mı yalan ..
Yürekliysen karşıma çık
Yüzüme söyle bunları
Ancak arkamdan konuşur
Uydurursun yalanları
Seni tanıdığım güne
Bin lanetler ediyorum
Böyle yalancı birini
Nasıl sevdim bilmiyorum
Herşeyi bıraktım sana
Bu şehri terk ediyorum.
Ellerini tutmadım mı?
Gözlerine bakmadım mı?
Defalarca sarılarak ,
Aşkını haykırmadın mı?
Bu da mı yalan.
Sahillerde koşmadık mı?
El ele dolaşmadık mı ?
Bizi ayırmasın diye
Allah’a yalvarmadık mı?
Bu da mı yalan
Bu da mı yalan ..
Hayatın Yalan

---------Sponsorlu Bağlantılar---------

Yeni Şarkı Sözleri

Uygar Doğanay – Bu Da Mı Yalan Şarkı Sözleri
4/ 5
Oleh

Sen Değil Yeni Şarkı Sözleri Sana Gelsin !

Sadece mail adresinizi yazarak sizde en yeni şarkı sözlerine abone olabilirsiniz.