16 Haziran 2018 Cumartesi

Cengiz Kurtoğlu & Hakan Altun - Usta Çırak-Unutulan

---------Sponsorlu Bağlantılar---------

Evet 2018 Yılına damgasını vuracak demiyorum vurur diyorum harika eserlere imza atmış iki ses elbette bir albümde buluşursa kesinlikle bilinir ki harika albüm harika bir çalışma sonucunu doğurur.Cengiz Kurtoğlu & Hakan Altun - Usta Çırak-Unutulan bu çalışmanın eseri ne iyi ettiler diyorum sonrasında hemen hemen her gün yeni eserlerini eklemeye devam ettiğim müzik dünyasından ve sitemden yeniden merhaba ;

Cengiz Kurtoğlu - Unutulan
ÖNCE BİRKAÇ DAMLA YAŞ GÖZLERİMDEN SÜZÜLDÜ
İNANMADIM YIKILDIM SENİNMİYDİ BU DÜĞÜN
HIÇKIRDIM SENDELEDİM BACAKLARIM ÇÖZÜLDÜ
YOKSA SEN DEĞİLMİYDİN O UĞRUNA ÖLDÜĞÜM

AKLIMDAN GEÇTİ BİRDEN BÜTÜN DAVRANIŞLARIN
TAMAMLIYORDUN BENİ AYNIYDI HERŞEYİMİZ
EN BÜYÜK DESTEĞİMDİ SİHİRLİ BAKIŞLARIN
HER ZAMAN YANIMDAYDIN ÇOK MUTLUYDUK İKİMİZ

GÖZLERİM BULUTLANDI BAŞIM ÖNE EĞİLDİ
YALAN DEĞİL OLAMAZ DUYMADIN FERYADIMI
BÜTÜN BU GÖRDÜKLERİM BİRER GERÇEK DEĞİLDİ
BENİM DEĞİLSİN ARTIK BOŞ VER UNUT ADIMI



---------Sponsorlu Bağlantılar---------

Yeni Şarkı Sözleri

Cengiz Kurtoğlu & Hakan Altun - Usta Çırak-Unutulan
4/ 5
Oleh

Sen Değil Yeni Şarkı Sözleri Sana Gelsin !

Sadece mail adresinizi yazarak sizde en yeni şarkı sözlerine abone olabilirsiniz.