16 Haziran 2018 Cumartesi

Cengiz Kurtoğlu & Hakan Altun - Usta Çırak-Gönül Yarası

---------Sponsorlu Bağlantılar---------

Son zamanlarda müzik adına aman aman birşeyler yok derken bomba geliyor işte dedirten çalışma Cengiz Kurtoğlu & Hakan Altun - Usta Çırak-Gönül Yarası ikisinden geldi biliyorsunuz aslında her ikiside zaten müzik dünyasında tahtlarına oturmuş sanatçılar ama inanın eklemeden edemiyorum hani kimi vardır ya azar mevki ün gibi değerlere sahip olunca ama bu iki ses için bunu söylemek ne mümkün hemen devamında sözlerini bulabilirsiniz sevilen eserin ;




Hakan Altun Gönül Yarası Sözleri

Bu gün benim halim yaman
Derdim büyük başım duman
Sen bana sabır ver mevlam
Bu yaraya yok bu derman
Sen bana sabır ver mavlam
Gönül sevdi bilmez ferman

Nerden sevdim cana yetti
Yarim gitti ömür bitti

Rabbim bana bir dert vermiş
Derdin adı gönül yarası
Kapanmıyor sönmek bilmez bilmez
Yanar durur gönül yarası

Rabbim bana bir dert vermiş
Derdin adı gönül yarası
Kapanmıyor dinnek bilmez
Kanar durur gönül yarası




---------Sponsorlu Bağlantılar---------

Yeni Şarkı Sözleri

Cengiz Kurtoğlu & Hakan Altun - Usta Çırak-Gönül Yarası
4/ 5
Oleh

Sen Değil Yeni Şarkı Sözleri Sana Gelsin !

Sadece mail adresinizi yazarak sizde en yeni şarkı sözlerine abone olabilirsiniz.