15 Haziran 2018 Cuma

Eylül Öztürk - Gönder Gelsin Şarkı Sözü

---------Sponsorlu Bağlantılar---------

Merhaba aslında yeni bir çalışması Eylül Öztürk - Gönder Gelsin Şarkı Sözü ama bakıyorum da ne kadar doğrudur bilemiyorum aynı zamanda acaba izlenme oranı doğrumudur diye yani dün yayımlanmasına rağmen 50,000 izlenme oranına sahip ben daha önceden bilmiyorum ama rakamlar böyle ama elbette son yorum sizin sevgili dostlar..

Eylül Öztürk - Gönder Gelsin Şarkı Sözü: Vay bu saf halim Beş para etmez e talim Eldeki şansa çöldeki bedevi Densizi huysuzu gönder gelsin Hiç utanmaz Hain vurdumduymaz Dert veren Allah çekmesi kuldan Arsızı hırsızı gönder gelsin Gönderdim geri geliyor Ve bu saf halini çok iyi biliyorum ben Şeytan bana caka satıyor Restime rest çekmeyi iyi biliyor Bendeki dalgaya fırtına yetmez Kasırga poyrazı gönder gelsin Asabiymiş hiç farketmez Elimi öpmeye gönder gelsin

---------Sponsorlu Bağlantılar---------

Yeni Şarkı Sözleri

Eylül Öztürk - Gönder Gelsin Şarkı Sözü
4/ 5
Oleh

Sen Değil Yeni Şarkı Sözleri Sana Gelsin !

Sadece mail adresinizi yazarak sizde en yeni şarkı sözlerine abone olabilirsiniz.