15 Haziran 2018 Cuma

Uygar Doğanay - Alışamadım Şarkı Sözü

---------Sponsorlu Bağlantılar---------

Kendine has bir dinleyici kitlesi olan Uygar Doğanay - Alışamadım isimli çalışması demek aslında doğru olmaz yani en azından sadece şarkı değil aynı zamanda aynı adı taşıyan bir albüm var aslında oldukça güzel sesi var ama elbette sadece benim beğenmem elbette yetmiyor önemli olan sizin müzik zevkinize hitap etmesi aslında sadece buda değil Uygar Doğanay - Alışamadım Albümü aslında 10 şarkıdan oluşuyor.



Gözlerim yollarda Aklım firarda
Sensin benimde sensin canımda
Deli fırtınalar eser başımda
Senin yokluğuna alışamadım

Yastığım taş oldu
Yorganım çamur
Gözlerimde yaşlar sağanak yağmur
Hasret elinden kalmışım mağdur
Senin yokluğuna alışamadım



Alışamadım alışamadım
Senin yokluğuna alışamadım
Hasretin ölüm oldu bana
Yokluğun kefen canıma
Senin Yokluğuna

Alışamadım Alışamadım
Senin yokluğuna Alışamadım
Hasretinden öldün ben ama
Yanar yüreğim ne çare
Ayrılık elinden hüsrana alışamadım

Meskenim yalnızlık
Hasret mekanım
Ayrılık yüzünden çaresiz kaldım
Sensizliğe söyle nasıl dayanarım
senin yokluğuna Alışamadım

Yastığım taş oldu
Yorganım çamur
Gözlerimde yaşlar sağanak yağmur
Hasret elinden kalmışım mağdur
Senin yokluğuna alışamadım

Alışamadım alışamadım
Senin yokluğuna alışamadım
Hasretin ölüm oldu bana
Yokluğun kefen canıma
Senin Yokluğuna

Alışamadım Alışamadım
Senin yokluğuna Alışamadım
Hasretinden öldün ben ama
Yanar yüreğim ne çare
Ayrılık elinden hüsrana alışamadım

---------Sponsorlu Bağlantılar---------

Yeni Şarkı Sözleri

Uygar Doğanay - Alışamadım Şarkı Sözü
4/ 5
Oleh

Sen Değil Yeni Şarkı Sözleri Sana Gelsin !

Sadece mail adresinizi yazarak sizde en yeni şarkı sözlerine abone olabilirsiniz.