15 Haziran 2018 Cuma

Pinhani feat. Melis Danişmend - Peki Madem Şarkı Sözü

---------Sponsorlu Bağlantılar---------

Merhaba sevgili dostlar nasılsınız öncelikle hepinize iyi bayramlar hemen yeni single çalışmasına yer verdiğimiz Pinhani feat. Melis Danişmend - Peki Madem Şarkı Sözü ile sitemizde yerini alıyor ben severek dinliyorum ama elbette önemli olan sizi nasıl bulduğunuz hemen şarkı klibi ve sözlerine birlikte bakalım..


Merhaba yeniden hemen sözlerini çıkardım kalem kalem dinleyerek sevgili okurlarımız ayrıca Kevser ablaya emeklerinden dolayı sonsuz teşekkürler...

kaçıncı günüm kaçıncı ayım 
vaktin ne kadar farkında mıyım bile bilsem
peki madem

senin ile nasıl vedalaşırız 
belki bir ömür paylaşırız ya gidersen 
peki madem 

yürekli ol beni karşına al
düşüncelerini üstüme sal 
ben böyle kabulettim seni zaten
peki madem

yürekli ol beni karşına al
düşüncelerini üstüme sal 
ben böyle kabulettim seni zaten
peki madem

evet diyemem hayır diyemem
ama bir türlü membun edemem seni bazen
peki madem

yakında mısın uzakta mısın 
sana mecburum farkında mısın 
bunu bilsen 
peki madem

yürekli ol beni karşına al
düşüncelerini üstüme sal 
ben böyle kabulettim seni zaten
peki madem

yürekli ol beni karşına al
düşüncelerini üstüme sal 
ben böyle kabulettim seni zaten
peki madem

ben böyle kabul ettim seni zaten 
peki madem
ben böyle kabul ettim seni zaten 
peki madem





---------Sponsorlu Bağlantılar---------

Yeni Şarkı Sözleri

Pinhani feat. Melis Danişmend - Peki Madem Şarkı Sözü
4/ 5
Oleh

Sen Değil Yeni Şarkı Sözleri Sana Gelsin !

Sadece mail adresinizi yazarak sizde en yeni şarkı sözlerine abone olabilirsiniz.

1 yorum:

16 Haziran 2018 04:28 delete

merhaba evet gerçekten harika bir çalışma olmuş kesinlikle emek verilmiş bir şarkı..

Reply
avatar