17 Temmuz 2018 Salı

Rauf – Yaz Geldi Şarkı Sözü

---------Sponsorlu Bağlantılar---------

Merhaba sevgili okurlar nasılsınız hemen bu güne imza atan Rauf – Yaz Geldi Şarkı Sözü şarkısına yer veriyorum aynı zamanda evet sözlerinide klibinide yazı dizimizin devamında bulabilirsiniz işte şimdi bakıyorum 240,000 gibi bir izlenme oranı yakalamış ama bilemiyorum yani parça benlik değil ama sizi bilemiyorum yani zevkler olayı

Rauf'un ILS Vision Music Desteği İle Piyasaya Çıkan Yeni Tekli Çalışması Sizlerle #YazGeldi Spotify: Yakında! Fizy: Yakında Applemusic: Yakında iTunes: Yakında Deezer: Yakında Amazon: Yakında Tidal: Yakında Muud: Yakında Napster: Yakında! Sözler; Sığamadın bir türlü bendeki kalbe Çok severken küstürdün beni bu şehre Yüreğimin ortasın nedir bu darbe Otur karşıma hemen derdini söyle Ellerinden tutmak varken özgürce Özletiyosun kendini ne diye Düşünmekten inan döndüm deliye Bir kalbim var o da sana hediye Yaz geldi bak yine yaz geldi bak Şu yüzüğümü artık parmağına tak Sensiz geçen günlerime bir dön bak Acımıyorsan eğer bir de burdan yak Söz & Müzik: Rauf Bayğut Düzenleme: Opirus Music Klip Yönetmeni: Atilla Öztürk Yapımcı: Furkan Sönmez Başta "Sevim Kangüs"olmak üzere, klipte emeği geçen; - Aykut Yavuz - Derin Berfin Kaya - Fatih Selçuk - Aytuğ Ergen - SONSUZ TEŞEKKÜRLER.



---------Sponsorlu Bağlantılar---------

Yeni Şarkı Sözleri

Rauf – Yaz Geldi Şarkı Sözü
4/ 5
Oleh

Sen Değil Yeni Şarkı Sözleri Sana Gelsin !

Sadece mail adresinizi yazarak sizde en yeni şarkı sözlerine abone olabilirsiniz.