17 Temmuz 2018 Salı

Sevin - Özletme Beni Şarkı Sözü

---------Sponsorlu Bağlantılar---------

Merhaba yeni şarkıcılardan olan Sevin - Özletme Beni Şarkı Sözü isimli çalışmasına yer veriyorum ama inanın ilgi durumuna bakarak eklerim ancak sözlerini biliyorsunuz hani bazen ekliyorum ama getirisi olmayınca yazık oluyor olmuyor ekleyemiyorum o zaman sözleri


"Özletme Beni" şarkı sözleri: Bir darıldım bir sarıldım sana ben Bazen güldüm bazen öldüm sana ben Neden böyle güzelsin sen söyle neden Her gün aşık olurum sana ben yeniden Koşa koşa geldim sana özletme beni Bir orada bir burada bekletme beni Koşa koşa geldim sana özletme beni Bir orada bir burada bekletme beni Hadi hadi durma bana gel alem kıskansın Deli divane olmuş bu gönül aşkınla yansın Hadi hadi durma bana gel alem kıskansın Deli divane olmuş bu gönül aşkınla yansın


---------Sponsorlu Bağlantılar---------

Yeni Şarkı Sözleri

Sevin - Özletme Beni Şarkı Sözü
4/ 5
Oleh

Sen Değil Yeni Şarkı Sözleri Sana Gelsin !

Sadece mail adresinizi yazarak sizde en yeni şarkı sözlerine abone olabilirsiniz.