9 Şubat 2018 Cuma

Pinhani - Bülbülüm Altın Kafeste Şarkı Sözleri (On Türkü Albümünden)

---------Sponsorlu Bağlantılar---------

Pinhani - Bülbülüm Altın Kafeste Şarkı Sözleri (On Türkü Albümünden)

Bülbülüm altın kafeste 
Öter aheste aheste 
Ötme bülbül yarim hasta 
Ah neyleyim şu gönlüme 
Hasret kaldım sevdiğime 

Ben sana dayanamam 
Yarim ben sana aldanamam 
Ben sana dayanamam 
Yarim ben sana katlanamam 

Bülbülleri har ağlatır 
Aşıkları yar ağlatır 
Ben felege neylemi^im 
Beni her bahar ağlatır 

Ben sana dayanamam 
Yarim ben sana aldanamam 
Ben sana dayanamam 
Yarim ben sana katlanamam

---------Sponsorlu Bağlantılar---------

Yeni Şarkı Sözleri

Pinhani - Bülbülüm Altın Kafeste Şarkı Sözleri (On Türkü Albümünden)
4/ 5
Oleh

Sen Değil Yeni Şarkı Sözleri Sana Gelsin !

Sadece mail adresinizi yazarak sizde en yeni şarkı sözlerine abone olabilirsiniz.