18 Haziran 2018 Pazartesi

Müslüm Gürses Açık Hava Konseri – 1 Albümü

---------Sponsorlu Bağlantılar---------

Merhaba sevgili baba hayranları nasılsınız hemen albüm olayını ele alıyorum şimdi kısmet olursa tüm albümlerini eklemeyi düşünüyorum Müslüm Gürses Açık Hava Konseri – 1 Albümü yer veriyorum ama bu yazı dizimizde şimdi aynı zamanda gönül ister ki aslında tüm şarkılarını aynı zamanda sözleri ile ele alayım ama malum bir dünya yazı olacak tek içerikte o yüzden olmaz sanırım şimdi hemen bir bakalım albümde neler varmış ?



A YÜZÜ
1-­ Müslüm Gürses Ben İnsan Değilmiyim?
Söz: Sait Ergenç
Müzik: Sait Ergenç

2­- Müslüm Gürses Ölüyorum Kederimden
Söz: Musatafa Sayan
Müzik:Mustafa Sayan

3­- Müslüm Gürses Hasret Rüzgarları
Söz – müzik: Şakir Aslan-Burhan Bayar

4­- Müslüm Gürses Tanrı İstemezse
Söz: Ali Avaz
Müzik: Mustafa Sayan

B YÜZÜ
1­– Müslüm Gürses Rüzgar Söylüyor
Söz –müzik:Şekip Ayhan Özışık

2­ Müslüm Gürses Seni Ben Ellerin Olsun Diye Mi Sevdim?
Söz: Gonca Gül
Müzik: Baki Duyarlar

3-­ Müslüm Gürses Dalgalandım Da Duruldum
Söz/müzik: Rüştü Demirci

4– Müslüm Gürses Bekle Sevgilim
Söz-Müzik:Burhan Bayar

DİĞER BİLGİLER
Şirket: Universal
Yıl: 2002
Tür: Orjinal
Yapım: Gökkuşağı Müzik
Stüdyo: Elenor
Baskı: Metgraf
Prodüksiyon: Burhan Bayar



---------Sponsorlu Bağlantılar---------

Yeni Şarkı Sözleri

Müslüm Gürses Açık Hava Konseri – 1 Albümü
4/ 5
Oleh

Sen Değil Yeni Şarkı Sözleri Sana Gelsin !

Sadece mail adresinizi yazarak sizde en yeni şarkı sözlerine abone olabilirsiniz.