21 Temmuz 2018 Cumartesi

Gülçin Ergül - Kim Bu Gözlerindeki Yabancı

---------Sponsorlu Bağlantılar---------

Gülçin Ergül - Kim Bu Gözlerindeki Yabancı İsimli Çalışmasına yer veriyorum evet yeni bir albüm ama bende yeni eski demeden ekliyorum yani ilgi görür yada görmez eklerim eklemeye devam ederim şimdi yeni çalışmalara olduğu kadar eski çalışmarada yer veriyorum biliyorsunuz işte yeni albümü Arabesk İçerisindeki Tüm Şarkılar




01. Gülçin Ergül - Aramam
02. Gülçin Ergül - İtirazım Var
03. Gülçin Ergül - İkimize Birden
04. Gülçin Ergül - Tanrı İstemezse
05. Gülçin Ergül - Beni Benden Alırsan
06. Gülçin Ergül - Bir Kulunu Çok Sevdim
07. Gülçin Ergül - Gitme
08. Gülçin Ergül - Yıkılmışım Ben
09. Gülçin Ergül - Gökyüzü
10. Gülçin Ergül - Senden Vazgeçmem
11. Gülçin Ergül - Nankör Kedi
12. Gülçin Ergül - Kim Bu Gözlerindeki Yabancı
13. Gülçin Ergül - Gitme (Versiyon)

---------Sponsorlu Bağlantılar---------

Yeni Şarkı Sözleri

Gülçin Ergül - Kim Bu Gözlerindeki Yabancı
4/ 5
Oleh

Sen Değil Yeni Şarkı Sözleri Sana Gelsin !

Sadece mail adresinizi yazarak sizde en yeni şarkı sözlerine abone olabilirsiniz.