18 Temmuz 2018 Çarşamba

Kıvırcık Ali - Yanımda Sen Olmayınca Şarkı Sözleri

---------Sponsorlu Bağlantılar---------

Merhaba sevgili okurlarımız ele aldığımız sanatçı Kıvırcık Ali - Yanımda Sen Olmayınca Şarkı Sözleri hemen bakalım bir kimdir ? yani bakıyorum da ne desem boş bakalım hayırlısı ama ne desem boş dünya hali ama şimdi bir dünya insan var dolanan piyasada o halde kötülük neden sormadan edemiyorum ama Kıvırcık Ali bu sınıfa girmeyen insanlardan biri şimdi bakalım ve hemen şunu diyelim neden bunu


Yanimda sen olmayinca 
Bugün hiç tadim tuzum yok 
Üstelik çok huysuzum 
Tedirginim huzursuzum 
Yanimda sen olmayinca 

Gel yine basim belada 
Beni bul karakollarda 
Adim yazar zabitlarda 
Yanimda sen olmayinca 

Gel yine faili meçhul 
Adim polis telsizinde 
Insaf yok vicdan izinde 
Yanimda sen olmayinca 
Çikip sana geldigimi 

Anlattim anlamadilar 
Faili meçhul yiktilar 
Yanimda sen olmayinca. 

---------Sponsorlu Bağlantılar---------

Yeni Şarkı Sözleri

Kıvırcık Ali - Yanımda Sen Olmayınca Şarkı Sözleri
4/ 5
Oleh

Sen Değil Yeni Şarkı Sözleri Sana Gelsin !

Sadece mail adresinizi yazarak sizde en yeni şarkı sözlerine abone olabilirsiniz.