17 Temmuz 2018 Salı

Selçuk Ural - Dilara Şarkı Sözü

---------Sponsorlu Bağlantılar---------

Eskilerden onu bilmeyen varmı bilemiyorum ama tükçe pop denince Selçuk Ural - Dilara Şarkı Sözü isimli çalışmasına yer veriyorum ama hemen hemen her sabah hakan uralın tv programını severek izliyorum harika bir çalışmaya imza atmış olmasını umuyorum elbette bilemiyorum ama ekledim bakalım eski toprak yeterince etki yapacak mı müzik ve net dünyasında 



Selçuk Ural’ın, DMC etiketiyle yayınlanan “Dilara” isimli tekli çalışması.
Selçuk Ural – Dilara Şarkı Sözleri;

Sardı yine hüzünler ya giderse diye
Korkular sardı yine giden döner mi yine
Yalnızım yine geceler, kâbuslar tepemde
Yalnızım yine geceler kâbuslar tepemde
Tam sana sarıldım derken
Kaçıp gittin gecelere
Dilara, sevdim seni deli gibi Dilara
Mahvettin gittin beni
Dilara inan çok özledim seni
Dilara dön artık kollarıma

---------Sponsorlu Bağlantılar---------

Yeni Şarkı Sözleri

Selçuk Ural - Dilara Şarkı Sözü
4/ 5
Oleh

Sen Değil Yeni Şarkı Sözleri Sana Gelsin !

Sadece mail adresinizi yazarak sizde en yeni şarkı sözlerine abone olabilirsiniz.