4 Ağustos 2018 Cumartesi

Gökhan Türkmen Yılan Şarkı Sözü

---------Sponsorlu Bağlantılar---------

Sevilen isimlerden olan Gökhan Türkmen yeni çalışması olan Yılan isimli çalışmasına yer veriyorum istemde biliyorsunuz aslında kendisi oldukça bilinen sanatçılar arasında yer alıyor bende her zaman takipçisi olmadım şimdi yalan dolan dalavere yapmaya gerek yok ama ekledim işte sözlerine bir bakalım sevgili okurlarımız

Gökhan Türkmen Yılan Şarkı Sözü

Koydular bir yola bizi, nereye diye soran yok!
Sattılar bir pula bizi, kime diye soran yok!
Gömdüler mezara bizi, üzerimize çiçek eken yok!
Örttüler üstümüzü, aman gözükmesin gökyüzü; bilen yok!
Her şeyin başı ben miyim?
Ya da ben bu olayda neredeyim?
Haydi açıkla ya da konuşma
Yar mıyım yoksa ser miyim?
Haydi ordan ben bunu yer miyim?
Haydi fısılda, bana dokunma
Kırk yıl yaşa!

---------Sponsorlu Bağlantılar---------

Yeni Şarkı Sözleri

Gökhan Türkmen Yılan Şarkı Sözü
4/ 5
Oleh

Sen Değil Yeni Şarkı Sözleri Sana Gelsin !

Sadece mail adresinizi yazarak sizde en yeni şarkı sözlerine abone olabilirsiniz.